Anna&Krister

23 Juli 2011



Noll bloggsug och underbar sommar :)

Jag som hade tänkt att jag skulle göra ett seriöst försök med den här bloggen, men det gick visst inte så bra. Jag har haft en sjukt bra sommar med massor att göra hela tiden och därför har tiden till att sitta här inte riktigt funnits, eller prioriterats på bloggen kanske. Men jag har i alla fall hunnit fota två bröllop och sommarens tredje blir på fredag så om jag bara får godkännande från brudparet kommer det upp bilder här.

Idag var tanken att jag skulle åka iväg till älvsbyn och reka ställe att fota inför fredag, men då fick Levi hög feber igårkväll och har feberyrat i natt, så då går det ju inte att dra iväg honom någonstans. Han sover då fortfarande också så jag gissar att han inte alls är kry.

Känner mig sjukt depp över att sommaren i princip är över, men än är inte allt det roliga slut för vi har inplanerat roliga saker hela augusti ut. Ikväll blir det tjejkväll med några härliga brudar, på fredag är det bröllop och bröllopsfest, fattar inte HUR jag ska kunna låta bli att storskråla när två av dom absolut underbaraste människorna som jag känner ska gifta sig, när jag inte kan hålla tårarna borta när någon jag knappt känner gifter sig! Blir vattenfast smink!! :) Sen efterfest på lördagen med en massa folk! Barnen ska spendera helgen hos mormor och "morfar" och det klagar dom nog inte alls över :)

Nåja nu ska jag fortsätta här hemma. Men jag törs lova att det kommer upp en liten bild resume av tidernas BÄSTA sommar! Jag har typ en miljon bilder att visa er :)



RSS 2.0