Fröken virrpanna..

Det är jag det nuförtiden. Mitt minne är som bortblåst och jag glömmer saker överallt, helt otroligt att det verkligen inte går att få med sig allt man äger när man varit någonstans?!

Levi var i akutbehov av kläder så jag har varit på stan 2 vändor dom senaste två veckorna och köpt lite nya. Nu när jag håller på å tvättar ser jag att jag köpt två par EXAKT LIKADANA jeans till honom med en veckas mellanrum? Så ni som undrar om min unge alltid får gå i samma kläder, då vet ni ;P

Men det värsta var ju endå för ett tag sen när jag glömde hämta Levi från förskolan. Satt i godan ro här hemma, kollar på klockan inser att jag skulle hämtat honom för 1½ timme sen. Ja jisses!





Obehagligt

Så sjukt obehagligt det var idag när vi gick på stan. När vi gick över byxtorget kommer det en kille mot oss som har en mask över ansiktet och ställer sig mitt på torget, blixt stilla och bara står där. Paranoid som jag är tänkte jag att nu jävlar är det en massaker på G (man vet ju aldrig nuförtiden). Näpp, han bara stod där hur länge som helst.



När vi gick förbi där lite senare hade han lagt ut det här på marken;


"Jag var tvungen provocera för att överleva"


Några bilder från våran dag

Det har varit en kanondag som spenderats först med Linda och pojkarna på stan, sen 3-års kalas i bersika med massa trevligt folk.


Smilla

Levi


Evert

David, Alva och Stina

Alva

Tyra

SOL

SOM jag har längtat efter att få en skymt av solen. Tant blir så deppig av dåligt väder så det var välbehövligt. Jag och Smilla tog en promenad längs vattnet och det var riktigt vackert. Självklart lämnade jag kameran hemma så inga andra bilder än mobilbiler vart det. Haha det minns jag från första lektionen i fotografisk bild då läraren tog upp vissa punkter som man ska tänka på om man vill ta bra bilder, punkt nummer ett; HA MED KAMERAN. Så sant så :)


:)


På promenad





Liten sjukling


Hoppa i vattenpölar


"Mammaaaaa Smilla tar min mössa"

Levi envisas alltid med att sitta längst fram på vagnen för att "hans ben orkar inte gå", och Smilla tar hans mössa, sliter i luvan på jackan och sparkas. Kan lova att det blir livat ibland :P


Levi hjärtat

Precis när jag sitter å deppar som mest kommer världens mysigaste treåring och berättar att han "sagt åt sängen". "Men vad sa du åt sängen då?" frågade jag.. "jag sa åt sängen att han inte fick göra så.." Jag: "Men vad var det sängen inte fick göra då?" Levi: "det visste sängen redan, att han inte får göra så jag får ont i huvet"

Jasi gobarnen alltså. Vad vore livet utan dem?


Mera Leo




Slösa inte din tid på en människa som inte slösar sin tid på dig.
Slösa inte din kärlek på en människa som inte slösar kärlek på dig.
Slösa inte dina tårar på människor som får dig att gråta om och om igen,
utan att fälla en endaste tår för din skull!

Le mot människor som får dig att le,
lita på de som är värda att lita på.
Slösa din tid på dem som uppskattar det
och kom ihåg att varje människa gör sin egen lycka genom
att välja de människor till sin närhet som får en att lysa..

-

You're only gonna let me down
When it counts, you countdown
You're only gonna turn me out
As I burn, you burn out
You're only gonna make me feel so crazy
But when I think we could be something
You go and let me down


Leo ♥


Badbarnen

Jisses vad tiden går fort. Ibland får jag en chock när jag tittar på bilder på barnen, dom ser ju så stora ut! Smilla är ju fortfarande min bebis och Levi är ju bara en liten pojke..

Smilla, Isolde och Levi. bilderna tagna för drygt en månad sen


RSS 2.0