tentilenta

Tenta imorgon, less less less på att plugga.. tog en rast i pluggandet och sydde en gardin, det är självdisciplin det.. Så kan det gå.

Det är inte mycket som händer alltså, tränar, äter, sover pluggar och är med barnen. Igår hade vi finfrämmen från byn så barnen fick vara hemma från dagis..

men herregud jag vet verkligen inte vad jag ska skriva här och inga bilder har jag heller att lägga upp för dom har jag inte ens hunnit lägga in från kameran..

nåja tagg tagg inför helgen! :)


Men här kan ni kika på två bilder som jag stulit av sara ;P






bakvänt

Smilla, 1 år, har NU kommit på att hon gillar napp, och Levi , 3 år har kommit på att han ska ha snuttefilt. Roliga ungar alltså! :)


mondayy

Sjukt bra låt;
Melissa Horn

Har inte fotat på flera veckor, därför har jag inga bilder att lägga ut.. och alla dom där bilderna från i somras som jag lovade känns ju lite passé nu när det snart är vinter. Men imorgon kära vänner ska jag och Lindus ha en photoshoot så då kommer det förhoppningsvis bilder, för det är ju ett jäkla tjat på dålig uppdatering :)

Har haft min första praktikdag idag, och jag är mycket nöjd med vars jag hamnat. Man uppskattar verkligen dom bra ställena när man vet hur det kan vara. Imorgon blir det att stiga upp strax efter 5, tur jag är morgonpigg.. eller natt pigg? Får se om jag somnar på stepbrädan på korpen imorgonkväll.

Ikväll har jag i alla fall hunnit med ett aerobicpass och lite styrketräning, satsar på att bli lika stark som bamse. eller som sofie en gång i tiden VAR. hehe.

Nä ni bäst att kojsa nu då om man ska orka vara fotograf, praktikant, mamma och muskelknutte imorgon.
GUNÅTT


spring i benen

Världens underbaraste barn




RSS 2.0