tentilenta

Tenta imorgon, less less less på att plugga.. tog en rast i pluggandet och sydde en gardin, det är självdisciplin det.. Så kan det gå.

Det är inte mycket som händer alltså, tränar, äter, sover pluggar och är med barnen. Igår hade vi finfrämmen från byn så barnen fick vara hemma från dagis..

men herregud jag vet verkligen inte vad jag ska skriva här och inga bilder har jag heller att lägga upp för dom har jag inte ens hunnit lägga in från kameran..

nåja tagg tagg inför helgen! :)


Men här kan ni kika på två bilder som jag stulit av sara ;P






Kommentarer
Postat av: Carolin

Du ser så där underbart lycklig ut på den andra bilden, fin tjej! :)

2011-10-26 @ 12:57:07
URL: http://carolinrapp.blogg.se/
Postat av: Fia

Man blir helt matt av att plugga! Jag brukar plugga lite, sen gå och göra nå annat, sen plugga lite till, osv. Jag kan inte sitta och läsa om och om igen i sträck då får jag inte in nå alls.. =/



Du, jag tänkte om vi skulle samlat ihop ett gäng och dra en fest nån helg framöver? :) Börjar vara sugen på att träffas! :)

2011-10-26 @ 16:22:23
URL: http://sofiaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0