Självporträtt


Elton

Jag var och fotade Elton för en vecka sen, och fick många superfina bilder. Jag hade tänkt lägga upp några nu men jag kan verkligen inte välja, det är nämligen ca 160 bilder att välja mellan så tills jag hunnit välja ut några bilder får ni kika på den här :)


Leo och Linda ♥


If you ever loved somebody put your hands up


I lekparken

jag och grannen Carro tog med barnen och gick till lekparken;



På bilderna: Elias, Levi och Smilla

Skogsälvan

För nån vecka sen var vi till Skogsälvan, som ligger i gransel, där Chris hjälpte till att röja björk. Vi blev bjudna på middag där och barnen tittade på alla djur som fanns, en riktigt bra dag. Om ni har vägarna förbi där tycker jag verkligen att ni ska åka dit och äta, så sjukligt god mat! Jag tog pressad potatis och lax med romsås, MUMS!



På bilderna; Levi, Smilla, Chris, och min svärfar Benny

En sommarkväll

Jag och Mange gick ner till vattnet här nedanför där vi bor på kvällen. Bilderna är tagna i början av juni under den veckan när det var så sjukt varmt. Sista bilden är tagen av Mange.


Viggo




Levi

Älskar verkligen den första bilden! Hatten som han har på sig har han själv valt, han vägrade ta av sig den på affären och vill ha den varenda gång vi går ut!


Freija

Finaste finaste Freijsan!


Bella

Vi träffade Bella i lekparken, Bella med dom vackraste bruna ögonen!


Levi och Elias

Levi och Elias på promenad påväg in till stan. Söta små killarna! Bilderna är tagna i början av juni


Smilla


Leo

Chris lilla kusin, bara en dag gammal


Nasti




Levi

Sommaren 2010


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0