fler bilder från våran myshelg

Kaffedrickarn. Har blivit en och annan kopp i helgen då vi inte sovit så mycket. Sarah som fotat.


Morgonpromenad :) Älskar motljus!!!

Resten av bilderna har Sarah tagit. Gillar hennes självporträtt :P

Självporträtt i motljus


En helg i Umeå

Jag och Smillsa spenderar helgen i Umeå hos Sarah den rara, mysigt värre även om jag känner att jag blir dumförklarad lite för ofta.. Men härligt endå med dom som säger vad dom tycker, inga hämningar här inte :) Tydligen så har jag, jag citerar: "den tråkigaste bloggen som finns, du uppdaterar ju med en bild i månaden", så här kommer ett inlägg.
Innan ni tittar på bilderna som kommer härefter vill Sarah att jag poängterar att hon är nyvaken, och att anledningen till att hon ser nyvaken ut och jag inte gör det är för att.. ja, hon är nyvaken.. Jag har ett ansvar på morgnarna, att ta hand om smilla alltså, vilket innebär att Sarah sov 3 timmar längre än vad jag gjorde. Så då har hon fått förklara sig.
följande bild har sarah copyright på. Hon har fotat min nyupplagda profilbild på facebook. Notera att hon har en mac som jag börjat förälska mig i.
Kärlek och bus :)
Sarah sover INTE på den här bilden, utan hon stramade ut dubbelhakan som hon påstår sig ha så att den inte skulle synas på bild. Hahahahaha
Det är Sarah som knäppt pyjamasen på Smilla.. Ja ni ser ju..
Jag och Smilla har en sjukt bra helg med världens bästa Sarah, skrattar så vi får ont i magen och äter en massa gott, härliga tider :)

Anna&Krister


Elton


påväg hem från dagis

Smilla och Levi tidigare idag. Om ni undrar vad Smilla har i ansiktet så skulle jag gissa på att det är mat :)


Liam


Sofie & Zara

Sjukt vackra systrar!! :)


Nisse & Sofie´s vigsel


Anna&Krister


Nils&Sofie


Nils


Sofie


RSS 2.0