Emilia&Alva

Fotade några sötnosar för ett par veckor sen, hur kul som helst, det bara lös om dessa barn alltså, tycker att det syntes så bra i bilderna också :)

Det vart förstås MASSOR med superfina bilder och jag skulle vilja lägga upp allihopen, men det har jag förstås inte tid med.


Full rulle :)

Nuförtiden är det fullt upp med allt möjligt! helt plötsligt har jag börjat fatta det där med stressade småbarnsföräldrar som jag aldrig riktigt fattat förut :) men det är sjukt kul å ha så många bollar i luften å massor med energi (för det mesta iaf). Idag har vi i alla fall rantat på stan och handlat julklappar, ingen billig historia det inte. Barnen var hemma med sin mormor som skötte medans vi var ute för att "prata med tomten". Sen så har resten av eftermiddagen spenderats på nimbys, som jag förövrigt kan rekommendera er att besöka en lördagkväll, vi var nämligen själva där :)


Nu blir det lite tv tittande innan jag ska kojsa. En viss smilla tyckte det var lämpligt att stiga upp halv sju imorse så nu börjar jag vara liite trött.


RSS 2.0