full rulle :)

Vi har verkligen fullt upp om dagarna, för det mesta roliga saker också, fun fun! Idag har vi hunnit vara en sväng med nå skrot till tippen innan jag och barnen for hem till Fia och Emil, som vi lunchade med på stan. Traskade runt lite snabbt i några affärer och sen gick jag och fia med barnen till lekparken så Levi fick leka av sig lite. Jag fattar inte hur sjukt mycket energi en sån liten kille kan ha? Han har varit igång hela dagen och ändå blir han inte trött, eller så är det precis det han blir och gör allt för att hålla sig vaken :P

Lite bilder från lekparken;

Levi, Smilla och Fia



Senare på eftermiddagen mötte jag upp Zara och Sofie, gick runt lite på stan innan vi åkte hem till oss där jag bjöd brudarna på mat, min favvokycklinggryta! Efter att dom åkt kom Tobbe och Linda hit en sväng och hälsade på innan jag slutligen vart ute på en joggingrunda, kom hem för en liten stund sen så nu blir det att kojsa innan jag somnar sittande här, är sjukt trött nu!

Det var dagens redogörelse. Fullt upp som de flesta dagarna, det är sjukt underbart att få göra roliga saker hela dagarna och slippa tänka på tråkiga saker som skola och jobb, den här sommaren kommer jag definitivt leva länge på!

Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Så roligt! De förtjänar du efter allt slit :)



Fina bilder och så fin fia är :)

2011-07-16 @ 09:26:34
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0