ni som kommenterar anonymt..

Update till anonym: Svarar i kommentarerna istället för i inlägg :)




.. Det är jättesvårt att svara på era frågor när ni varken lämnar namn, mejl eller bloggadress..


så gör det! :)



Anonym om träningsil:
Hej! Tänkte höra med dig hur ofta ni träffas på ltu då man pluggar distans? Har nämligen funderat på förskollärare utbildningen..


Svar: I snitt ca var 5:e vecka träffas man 2-3 dagar på campus i luleå.


Erika om Bilder från våran helg:
Hur redigerar du dina fina bilder? Vilket program/teknik?


Svar: Redigerar dom i bildbehandlingsprogram och lägger oftast bara till lite färg, kontrast och ljusar upp bilderna då det behövs. Tycker inte det behövs mer om man fotat i rätt ljus med rätt inställningar.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svar! Har ingen blogg så du kan inte svara så, hoppades på svar ändå, tack :) Är det mycket plugg? Ser att du har två barn, hur hinner du med barnen och studierna? Har själv ett barn och känner mig orolig över att jag inte kommer hinna med.. Du gör det bra!

2011-07-20 @ 21:35:43
Postat av: Louise

Svar till anonym: Periodvis är det mycket plugg men aldrig så att man känner att man inte hinner med, inte då jag i alla fall och du är DEFINITIVT ledig mer än vad du hade varit om du jobbat heltid. Jag tycker det är det ultimata att plugga när man har småbarn. Sen kan du ju förlägga studierna hur och vars du vill, om du vill plugga på kvällen istället för på dagen kan man ju göra det, eller på stranden eller i fjällen eller.. ja du fattar :) En bra studieteknik är en klar fördel. Men jag tyckte första terminen var tuff innan man kom in i allt, sen blir det lättare.

2011-07-20 @ 22:13:25
URL: http://louisejonsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för svar igen. Måste säga att du grym på att fota!! Underbara bilder

2011-07-21 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0